Nya håret!!

Oh gud jag är helt slut! Vart igång sen halv nio i morse:)
Vaknade halv åtta. Gick upp, åt frukost sedan gav jag mig av i ösregnet till Hairbar
Jättefint och mysigt ställe och Micaela som klippte mig va jättetrevlig!
Håret innan:

Vi började med att slinga de för å få färgen mer jämn, sedan hade hon i någon lätt toning och sedan fick jag en behandling i håret:)

En vårdanade behandling:)
Medans den verkade fick jag gratis mat o dryck:D
 
Ceasarsallad :D med jordgubbssmoothie som va helt underbart:D
Sedan var det dags för den dramatiska klippningen...
Reslutatet blev:





Det blev jättekort och jag är jättenöjd!:D Har inte haft sånt här kort hår på flera år:D
Köpte även bra hårprodukter som ska behålla effekten av behandlingen längre!:D Nu faen ska jag ta hand om mitt hår!!

"Goldwell Inner Effect Resoft & Color Live" Schampoot o balsamet kosta 230kr/styck o inpackningen 250kr.
Allt som allt blev de 2000kr o då fick ja ändå 889kr i rabatt och jag är jättenöjd och jag var verkligen värd dä här efter all fattigdom! Så underbart att verkligen unna sig något!!:D

På väg hem från jobbet:)
Nej nu ska jag sova:) God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du blev jättebra i håret! =)

2009-06-19 @ 00:55:19
Postat av: Janni ♥

Det blev jättefint ju! :D

2009-06-19 @ 01:27:08
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0