Diorshow Blackout!

När jag fick min lön köpte jag hem en DRÖS med Dior smink grejer och här kommer nästa sminkgrej jag köpte:

Diorshow Blackout
Jag köpte den på Åhlens och den kostade 320kr.
Borsten är väldigt stor så det är svårt att komma "nära" ögat, men eftersom borsten är så stor och mjuk så appliceras mascaran väldigt enkelt på fransarna!
Den håller hela dagen och jag tycker om den jättemycket! Den är lätt att ta bort på kvällen

Jag rekommenderar, men priset kanske är liiite väl!
Men men:)
Jag tycker Diors grejer är bra och jag är hooked!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: det är min chef, ja kom på henne när hon läste min mobil, hon vet inte om att ja märkte det men hon hade snott min mobil ett tag... och läst igenom allt:S

2009-08-04 @ 21:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0