Vad händer nu då?

God morgon på er mina kära läsare.
Idag är det en vacker dag i Göteborg och jag har varit ute på en mysig promenad med Buffy.
Älsklingen är på jobbet och kommer inte hem förän kl 23:(
Jag tror jag är på väg att bli sjuk.
Igår så kände jag huvudvärken krypa på och kroppen dunkade av värme.
Idag är huvudvärken fortfarande där och jag känner förkylningen i näsan, jag har inte rinnsnuva och jag är inte täpp men ändå KÄNNER jag något.
Jättesvårt att förklara.

Jag har lite planer, vad jag vill göra med mitt hår! Det är lite hemligt, så jag säger inget än;)
Hihi!

Nu ska jag snart ut på balkongen o läsa "Metro"!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: erica

hehe japp, todaay! :)

2009-04-16 @ 15:30:38
URL: http://ericaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0