Trötthet.nu

Jag har så mycket att vara lycklig över just nu!
Massor av fina saker som händer!
Men varför kan jag inte vara glad?
Varför är ingenting kul längre?
Jag kan knappt le längre, förutom mitt fejksmile som jag ger varje dag.
Varför kan jag inte glädjas åt alla fina glädjeämnen?
 
Jag är under utredning med min mage nu, den har ju krånglat konstant i över ett år nu.
Att konstant ha ont och planera sitt liv efter sin mage är inte så jävla roligt.
Går på järntabletter, magmedicin och sömntabletter för tydligen så fungerar jag inte utan dom.
Ursch, jag känner mig så jävla gammal och trött!!
Är det så här det ska vara att vara vuxen?
Aldrig lycklig, konstant ont och trött?

Kommentarer
Postat av: Madde

Älskade du, va rädd om dig <3

2013-05-18 @ 10:18:07
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0