Gaaah!



Fyfan vilken underbar dag jag hade igår!!!
Kommer leva på den länge ja!

Kom fram 16:50 med tåget i Gävle.
Tultade till systemet direkt och sedan till vandrarhemmet!
Ska ta lite mer kort som jag kan lägga upp lite senare!
Sen gjorde jag mig i ordning och gick sedan vidare till Folkets Hus här i Gävle och tittade på Småstadsliv - Greatest Hits.
Herregud! Jag skratta så jag skrek och grät på samma gång.
Det var så jävla roligt!!
Rekommenderar alla som kan att se den!

Sen iväg till deras hotell för att träffa Christer och Christian!
Det var skitkul! Jag tyckte vi klicka direkt!
Dom var så jävla roliga!
Vi satt o stre och drack på hotellrummet en stund sen drog vi iväg till O'Learys och fortsatte drickandet där.
Gud, ja drack massa vin o en massa shottar!
Sen vidare till Heartbreak Hotel för att fortsätta firandet!



Där kom det fram en massa fölk och ville prata och ta kort på grabbarna!
Till och med jag fick va med på några kort :-P
Sen drog vi tillbaka till hotellrummet igen och drack ännu mer tills jag däcka i en säng där!
Haha!
Vakna av en brölandes Christian (snark alltså)
Oj oj tänkte jag och vinglade hemåt vid 10 tiden.

Jag hade en sån jävla grym kväll och det verka dom med ha!
Dom verka gilla mig ganska mkt och det känns ju såklart kanon!!! :-D

När jag kom hem så sov jag en stund sen gick jag en långpromenad och checkade in Läkerol Arena

Nu ska jag mysa en stund i trädgården innan jag ska gå in o göra mig iordning för ännu en utgång!

Heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0