Min helg!


Min helg!
Fredag:
Jobbade 10-17 och det tog en timme att komma hem eftersom det var kaos här i Göteborg!
Det vräkregnade ner och blåste full storm! Ja herregud vilken kaos!
Sen hem och in o värma mig i duschen och göra mig iordning för att lyssna på Fredriks band spelade på Sticky Fingers och det var jättekul och dom är så duktiga! :)
Lördag:
Gjorde inte så mycket. Var lite bakis och stack till Sofia och hjälpte henne o göra henne fin för hennes julbord! Det var roligt som vanligt! Sen vid 18 tiden åkte jag hem och tittade på en film :)
Söndag:
Vaknade vid 10 tiden och gick upp lite senare! Åt en god frukost och sedan gick Fredrik och jag till affären och handlade litegranna :P
Sen gick jag till gymmet och tränade löpning och styrka och tog en solning på det och sedan hem och storstädade! :)

Imorgon blir det fullt upp!!
Först jobb 8-12 sedan till kontoret och hämta ett startpaket och en nyckel och sedan hem för att tvätta 14-17 och sen skl 19 ska jag vara hos en familj som jag förhoppningsvis ska jobba med lite längre fram :) Sedan blir det bara hem att lägga sig för på tisdag blir det lång dag på jobbet 8-17!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0