Choco Chip Muffin


Dagen började lugnt med mys framför teven och en härlig frukost, sen iväg till Semla Lagerlöfstorg där vi shoppade lite (Fredrik fick ju lön idag) mat och sen in på Apoteket och hämtade ut medicin (sömtabletter Tjohoo!)
Sen åkte Fredrik till jobbet och jag saknar honom redan, försökte hålla mig sysslosatt genom städning och tvättning men det gick fort =/
Inte ens lilla hunden är här, hon är kvar i Värmland och jag saknar ihjäl mig efter henne :(

Det finns en klänning som jag MÅSTE ha!!
Den är så vacker, den är helt underbar, inte farligt dyr bara 429kr!
Mia vill ha :(

Ikväll ska jag prova denna: (hoppas den är god för jag dumpa den för "Cookie Dough" den här gången)

Kom ihåg att titta på "Modern Family" på tv4 kl 21:30

SKITBRA:D


Kommentarer
Postat av: Emelie

vilken klänning?den där svartvita på nelly eller?

2010-04-23 @ 23:55:57
URL: http://mammaemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0