Ny blogg-Nytt utseende

Nu har även jag fallit för blogg.se, det var Mimmie som lockade mig i fördärvet så skyll allt på henne. Men ni måste ju hålla med om att nu har jag världens snyggaste blogg? Det får vi även tacka den underbara Mimmie för!<3 Tack gumman!

Min dag började igår kl 11:15. Tråkig dag med dusch som enda händelse och sedan kom Sara o Daniel på kvällen och vi gjorde upp planer om morgondagen:) Så idag blir det bio! Sen åkte dom hem vid tolv och Älskling och jag gick o lade oss. Men ingen sömn för mig. När klockan var fyra kröp jag upp ur sängen och spelade Sims 2 på datorn, efter en stund så gjorde pojkvännen mig sällskap och så satt vi där i några timmar och nördade:) Sedan gick han och lade sig igen men jag kunde fortfarande inte sova. Satt vid internet, satt vid nyhetsmorgon. Klockan blev elva och då somnade jag o sov i 30-45min och här sitter jag nu. Var denna sömnlöshet kommer ifrån har jag ingen anning om. Men men!:(

Senare ikväll ska vi träffa Sara och Daniel o käka kinamat, egentligen, men vi har verkligen inte råd:( Vi får väl ta en fika istället. O sedan blir det bio: En shopoholics bekännelser! Har ju läst alla böcker så det ska bli kul o se filmen!

Nu ska jag ta mig en mysig frukost men vi kanske hörs senare?
Välkommen till min nya blogg o dess utseende:) Ha en fin lördagkväll, jag somnar nog tidigt idag:)

(Klicka för större)
Buffyblöt
Jag har världens fulaste hund:)

Puss

Kommentarer
Postat av: Mimmie

Va så lite så gumman :)

2009-03-21 @ 13:06:34
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/
Postat av: täss

snyggtsnyggt :)

2009-03-21 @ 13:31:52
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0