Modellcasting?

Imorgon är det ju dags för den där modellcastingen.
Men den är i Stockholm och Fredrik och jag får ingen hundvakt och jag vill verkligen inte åka dit själv!
För i sånna fall åker jag 06:02 härifrån (göteborg) och är framme 10:50 o sen ska jag åka hem igen 19:10 och framme 22:17 (de var de billigaste alternativen och jag har inte så mycket jag kan välja på tyvärr)
Jag tänker inte virra runt i Stockholm i flera timmar och försöka hitta tunnelbaner och hållplatser o skit helt själv! Aldrig!
Någon gång kanske jag blir modell?:)

Men jag kanske kan åka dit någon annan gång? Jag hade ju inte så stora förhoppningar ändå! Men visst hade de vart kul!:)
Men nästa gång kanske jag har mer pengar och kan shoppa också:) Nu har jag ju ingenting! Man får se det positiva i det hela!
Men Älsklingen har lovat mig att om det inte blev någon modellgrej så skulle det bli bio. "Marley & Me" Den vill jag verkligen se:D
Jepp, nu har jag bokat biljetter till "Marley & Me" så i morgon 18:15 ska vi gå på bio:)
Fredrik skulle även bjuda på käk innan/efter! Så det lär ju bli mysigt!:D

Ursch jag har lite ont i magen:( Uppblåst:( Dumma mage:(
Börjar redan bli hungrig!:O Åt ju en rejäl middag vid åtta tiden!:S  Asså nu är det så här: Jag är hungrig typ redan 2 timmar efter jag har ätit men jag brukar "stå ut" i 1-2 timmar till och sedan äter jag. Jag äter regelbundet alltså, men jag tycker att jag jämt är hungrig men ändå har jag gått ner i vikt! Ställde mig på vågen i morse -2kg på två dagar!
Ursch min kropp är så konstigt!
Jag går upp o ner i vikt hela tiden tycker ja:S Ändå gör jag liksom ingenting åt de:S
De brukar variera 1-3kilo. Men det är väl vätskeförlust och massa sånt där strunt:) Inget o va orolig för i alla fall:)
Om en timme kommer pöjken hem och då ska vi äta kvällfika=Våffler!:) Hihi! vi hade kvar smet från igår som måste ätas upp! ha de fint så höres vi imorgon!:D

Faen va jag älskar ETB by the way:)
etb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0