An old recap

Nu har jag ju ganska mycket att berätta!:D
Igår så hade ju jag o Fredrik ett bokat bord på "Danilo" vi kom dit och beställde och jag beställde någon mozzarella sandwichgrej med friterad potatis! Så jäääävla gött vare!
Tyvärr vågade jag inte ta några bilder för det var en sån där fin restaurang:) Efterätt: Triple Chocklate Dream, hette de och det var ljus, mörk och vit chokladmousse typ som va jättegött!:D
Mmmm...maten var verkligen jättegod och jag drack Smirnoff Ice!:) Gottigt!
Men det var dyrt:S Två olika maträtter, en cider, en öl, en triple dream grej blev typ 550spänn!:O
Men men! De va ju så gött:)
Eftersom restaurangen var precis vid bio så gick vi in o satte oss lagom till de började! Skitmysigt vare:D
"Marley & Me" va jättebra:D En jättefin familjehistoria! Den rekommderas!:D Den va så fin o gullig<3<3
Tänkte på min lilla Buffy hela tiden och när vi kom hem gosade vi med gumman i flera timmar:)

Högskoleprov idag:) Kändes ganska bra, men när ja räkna ut mina resultat på nätet (facit kom ut efter 17) så fick ja typ bara hälften rätt:( Fy, jag var inte så bra ändå da! Haha! De ska bli spännande o se va HELA mitt reslutat blev (eftersom ett "block" inte va med på facit plus att nomeringstabellen inte var där)
Hoppas de gick bra för min lilla Görlie osså:)
Högskoleprovet

Men nu är jag väldigt trött och ska nog ta o vila lite o titta på lite TV. De har jag förtjänat idag:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0