Kram och tack till er!

Jag skriver så sällan här, lägger mest in bilder då och då. Mest aktiv är jag på min instagram och minst aktiv här, men ändå ser jag att jag har några få besökare. Jag blir givietvis nyfiken på vilka dessa trogna besökare här! Tack för att ni går in här då och då och läser! :)
Jag vet inte om eller när jag blir mer aktiv här, kanske aldrig? Kanske snart? Hade varit kul att ha en hälsoblogg. En blogg som skulle handla om träning, veganism, feminism och om friskhet. Jag har tänkt tanken tusen gånger men jag vet inte om ork eller motivation finns till att utveckla denna just nu tråkiga blogg? Jag vet inte! Men fortsätt och gå in då och då. Kanske motivationen återkommer? Jag menar: jag fick ju faktiskt ner det här :)
 

Kommentarer
Postat av: Fader

En hälsoblogg vore ju kanon, det är ju liksom din grej. :)

2016-04-14 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0