Vad är det jag tränar?

Jag varierar mig mellan Bodycombat och Bodypump.
Bodybalance har jag bara kört två gånger med idag, men jag tänkte jag skulle testa på "Box" på onsdag :)
 
Bodycombat
BODYCOMBAT™ är ett pass med massor av kraft och energi! Med tekniker från karate, boxning
och muy thai utmanar du din fantasimotståndare och tränar kondition och uthållighet, kraft och
precision samtidigt som du förbrukar massor av energi. BODYCOMBAT™ är ett förkoreograferat pass 
från Les Mills
Information från Fysiken Gym Göteborg
 
Detta är verkligen min favoritträning!! Det är så jävla kul :D
 
Bodypump:
Uthållighetsträning - Styrka
 
 
Jag brukar träna mellan 2-5 pass per vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0