Utsliten

Herregud!
 
Jag vet inte vad det är med mig!
Jag är så slut, så slut så slut så det är inte sant!!
Jag var med Linnéa till Valbo tidigare idag och jag trodde jag skulle svimma för jag mådde så dåligt!
Yrslig, trött, ont i magen och illamående.
Nej ursch. Skit är vad det är!
Skulle jobbat i måndags och HELA tisdagen men jag kom inte upp ur sängen ens för jag var så slut!
Imorgon skulle jag ha jobbat delad tur (alltså ett pass på morgonen och ett pass på kvällen) men jag ringde tidigare och sa att det går inte. "Jag mår så dåligt, jag jobbar dagen så hinner ni få in någon till kvällen"
Nej fy!
 
Men jag sov en stund och mår lite bättre nu men, jag vet inte riktigt vad det är med mig :(
Tur det bara är en vecka jobb kvar sen får jag lite semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0