Uppdrag Självkänsla - Utbildning

Ni som följer min blogg vet at jag är voluntär/mentor i en ätstörningsförening som heter Frisk och Fri.
Och den 24 Maj ska jag genomföra en utbildning i deras workshop "Uppdrag: Självkänsla"
 
Vad är då detta?
Uppdrag Självkänsla logo final
"

MÅLET MED UPPDRAG: SJÄLVKÄNSLA

- Få kunskap om vad som påverkar vår självkänsla, såsom media/sociala media
- Reflektera över sin egen självkänsla, självmedkänsla och välbefinnande
- Få ökad förståelse om hur andra mår och tänker kring ämnena vi tar upp
- Stärka sin självkänsla och självmedkänsla
- Fånga upp ungdomar som har jobbiga tankar kopplat till mat, träning och kropp

VEM RIKTAR SIG UPPDRAG: SJÄLVKÄNSLA TILL?

Vi erbjuder Uppdrag: Självkänsla till skolor och ungdomsverksamheter i Gävle, Göteborg, Malmö, Nyköping, Stockholm och Uppsala."

 


Informationen kommer från Frisk och Fris hemsida.
Det ska bli så himla kul att få genomföra denna utbildning då detta är ju vad jag vill arbeta med när jag är färdigutbildad :) 

Att få arbeta förebyggande mot psykisk ohälsa, stärka unga till att bli friska och lyckliga vuxna 


Kommentarer
Postat av: Emma s

Jag skulle vilja gå på en sån föreläsning😊

Svar: Jag får ha en föreläsning med er sen 😘
Maria Graaf

2015-04-21 @ 21:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0