Rapport

Woho!
En tidig morgon för mig då jag vaknade 04! Tidigt kan tyckas men jag somnade vid 22 så jag fick i alla fall mina gyllene 6 timmar <3
Helgen som varit har varit grym! :)
 
I fredags var jag och Ellen till Greta och åt tacos och tittade på Idol och mös lite! :)
Sen i lördas så var jag på hockey, Brynäs - HV71. Gick inge bra men hem och bli på festhumör i alla fall och klä ut sig till katt som ni ser i inlägget nedanför.
Greta och jag åkte till Andersberg och gick på Sandra Halloween fest! Dom hade gjort allt jättefint och jättekul! :) 
I söndags så fikade jag o Ellen hos Greta.
 
En bra helg!
 
Nu är det slutspurten på denna kurs och sista tentan på fredag sen man kan ta det lite lugnt innan man kör igång på nästa kurs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0