Efterlängtad helg!

 
Jag sitter på altan hemma hos pappa och njuter av solen! Det är äntligen varmt och jag är ledig!
Eller ja, ledig och ledig. Har lite skolarbete att göra men skönt att kunna sitta på altan i solen medans man fixar lite :)
 
Ikväll kommer Christian, Saga och Lykke hit. De kommer ganska sent så ungarna sover väl eller ska sova.
Men imorgon ska vi ut till stugan och grilla och fiska på dagen, senare ska vi till mamma och träffa 'mina' ungar!
Ska bli så himla kul!! :)
Sen på söndag kommer det bästa: Christian, jag, Saga, Lykke, Madde, Erik, Lovisa, Emma, Tobbe och Jonna. Vet ni vad vi ska göra? 
JO :D Vi ska till Lek och Buslandet i Örebro innan vi åker hemåt mot Norrland igen! Fyfan så kul!! :D
Längtar så efter denna helg!
Idag ska även pappa och jag åka till Karlstad där han ska införskaffa sig en ny bil och där vi även ska hämta BUFFY!!!!
 
Åh jag längter ihjäl mig <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0