Juli har anlänt!

Sommaren är här! För att stanna? Vad vet jag? Här i Alfta har juni regnat bort och så fort juli trädde in har vi fått två dagar med sol åtminstone!
Uppsatsen vi gjorde i skolan fick vi ett B på :) Otroligt glada blev vi även om det vär välförtjänt ;)
 
På jobbet går det också bra, är redan inne på min tredje vecka och ska till helgen ha min första lediga helg!
Jag har på dessa tre veckor jobbat endast tre dagspass! Blä! Men skönt med sovmorgon men ändå!
Men snacka va fort man vänjer sig vid ett jobb! Jag jobbade ju på äldreboende i Värmland 2008 och sen hemtjänsten i Göteborg 2010, men nu redan in på tredje veckan så har jag en bra rutin! Nä men det går faktiskt jättebra :) 
 
Imorse var jag dock ute tidigt på min lediga dag och fick jaga kaninen! Hon hade rymt och aldrig trodde jag vi skulle få återse henne igen men jo rå. Hon satt och åt gräs och efter lite lirkande slet jag tag i henne och nu har jag en sönderriven arm =/ Ont göre!
Här kommer lite bilder från min instagram från tiden som har gått denna sommar:
 
10 Juni, Kvarnseden i Alfta
Röstabo i juni
 
Jag och älskade flufft igår, 1 juli 2014 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0