Sambo i hus med bonusbarn

Jag måste säga att jag stormtrivs!
Jag tycker ju allt sånt här med hälsa och sånt är så jävla intressant så än så länge går det här kursen som en dans på rosor och jag vill bara veta mer, mer MER!!!
Åh, vad jag trivs!!
Och dom i klassen verkar väldigt trevliga! De flesta är nyfikna på en och är trevliga och pratar, så jag känner mig inte alls utanför och ensam!
Jag är mycket med en tjej som heter Sandra, från Värmland men nu bor i Stockholm, så vi har ju mkt att prata om!
Det enda som är rikigt träligt är pendlingstiden! 
I torsdags gick jag hemifrån 06:15.
Kom fram till skolan runt 09.
Hade en föreläsning 9:15-11:50 (missade precis en buss som gjorde att jag fick vänta i 2h)
Tåget hem gick 14:10. Byte i Bollnäs till buss, framme i Alfta 16:15 och klev innanför dörrn 16:30.
Tänk! Gick hemifrån 06:15 och kom hem 16:30 för 2 ½h föreläsning!
Tur att jag tycker det är så jävla intressant :D
 
Idag är det barnfritt här i huset så sambon (ja vi är ju sambos nu för tiden) ska diskutera sånna roliga saker som ekonomi och grejer :P
Sen tror jag inte det blir så mycket mer. Har vart fullt upp den här veckan.
Ja menar herregud! För en vecka sen bodde jag i Stockholm och nu är jag plöstligt sambo i hus och har två bonusbarn på köpet, samtidigt som jag börjar högskolestudier som är på en ort 12mil bort!
Det är omtumlande och stort och jag skulle behöva en lugn kväll med min man för att smälta allt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0