Jisses!

Snacka om att bli slängd in i hetluften direkt!
Igår kom jag fram till Bollnäs strax före 11 och då hämtade Christian med barn upp mig och vi åkte och käkade lunch och sedan handlade vi litegrann inför veckan.
Sen var det lek med ungar, läggning med ungar. Fixa med diskmaskin o lite småplock.

Idag vaknade jag vid 7 tiden, vi gick upp med ungar och hela högen :)
Kl  9 fick jag skjuts av Christian och Lykke till Söderhamn där jag sedan hoppade på tåget till Gävle.
Tog mig ut till högskolan och kikade runt där lite, sedan upprop och information.
Vi är fyra värmlänningar i klassen!! :D  
Vi utsattes för en extrem rolig nollningsgrej!
Haha, dom hade placerat ut lite olika folk som låtsades gå vår utbildning och de var gör knäppa!
Jag och en tjej Sandra höll på att dö! :D
Jag snackade mkt med en tjej Sandra från Hammarö, Karlstad. Skönt att ha ngn man kan prata med :)
 
16:15 gick mitt tåg tillbaka mot Alfta och jag var hemma strax efter 18.
Fyfan! Hade inte ätit eller druckit på hela dagen så jag hade en för jävlig huvudvärk!!
Men bara jag fick komma hem och äta o dricka så blev det bättre!
Imorgon är vi lediga och sen börjar första kursen "Introduktion till folkhälsovetenskap 15hp" på onsdag!
Dags för allvaret!!
Nu är jag helt slut så skönt med ledig dag imorgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0