Destination: Christian




För snart 8 månaders sen så steg en man in helt oväntat i mitt liv.
När jag mådde som värst och hade gett upp så kliver denna Christian in i mitt liv och skakar om allt ända in i grunden!
Ända sedan vi träffade varandra har det varit vi. Så självklart och så enkelt.
Det är han jag ska vara med.
Vägen Vi har vandrat har varit komplicerad, men inte någon som helst tvekan på oss. För vi ska vara tillsammans. Så är det bara.
Jag har aldrig någonsin känt så här starkt och intensivt. Jag är så jävla kär att det inte går att beskriva i ord.
Jag försöker sätta pränt på mina känslor för han. Men det går inte. De är så starka och obeskrivliga!

Man känner verkligen direkt i magen att man har träffat rätt.
Man gör verkligen det!
Han gör mig så lycklig. Så lycklig som,jag aldrig varit i hela mitt liv!

Jag längtar efter han hela jävla tiden och när jag är med han så är det bara så perfekt.
Ingenting kan såra mig, ingenting kan göra mig illa.
Under jul så upptäckte vi att vi vill verkligen inte vara ifrån varandra något mer.
Så den 1 mars så flyttar jag upp till min älskade!
Jag lämnar Stockholm för mitt livs sista flytt för att leva lycklig i alla mina dagar!
Otroligt 'cheesy' jag vet men sån är jag nu för tiden <3 :-P

Jag älskar dig Christian och jag längtar så otroligt efter att vi äntligen ska få vara.med varandra dag ut och dag in.
Tack för att du finns, den bästa människa jag någonsin träffat <3
Snart får vi äntligen bo tillsammans och starta våra liv tillsammans <3<3



Kommentarer
Postat av: Janni Jimiini* Kylmäaho

Va härligt att se och höra dig så lycklig! Det är du verkligen värd!

2014-01-13 @ 15:22:14
URL: http://jannikylmaaho.se/blogg
Postat av: Emma s

Åh va roligt gumman! Så glad för dig:) ni är så söte tillsammans! ❤️❤️

2014-01-13 @ 22:30:03
Postat av: Christian

Du vet ju att riktiga killar, sånna över 100 kg inte får en stor klump
I bröstet av dyligt prat? Så det är just därför som jag ligger här å inte smyggrinar med ett enormt leende på mina läppar!

Du är den mest jordnära, påriktigtroliga, fina människa jag någonsin träffat Mia! Den beskrivningen är bara en torpargrund, jag kan lägga till anledningar till att jag älskar dig så det räcker till en helgjuten platta!
Jag älskar dig fina Mia

2014-01-18 @ 07:45:29
URL: http://riktigalderlappen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0