Solen i Norrland

 
Igår kom jag till Christian och barnen och vi hade en rolig kväll! Jag och Lykke busade hela kvällen :D
Idag har jag varit på arbetsintervju angående sommarjobb på ålderdomshemmet här i Alfta. Skulle tro att det blir jobb där men vi får vänta ett litet tag till på svar där :)
 
Jag är hemma själv ikväll för Christian är på gig, jag har passat på att plugga undan ännu en av mina fyra pedagoger jag ska skriva om. Så 2 kvar att läsa om! Pjuh!
Christian är väl hemma inatt någon gång och jag lyssnar på radion och dricker ett glas vin, men nu är det slut i den heliga silverpungen så nu var det slut på det roliga! 
Är även inne på tredje omgången tvätt nere i tvättstugan! Det är väldigt vad mkt rosa kläder det blir när det bor två små tjejer här :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0