Så som det blev



Livet är inte perfekt, livet är inte rosenskimrande med kaninungar skuttandes runt fötterna.
Det har jag lärt mig.
Jag har haft min beskärda del av otur här i livet och trodde nu att det var min tur.
Nu har jag träffat drömmannen, kommit in på drömutbildning, sambo och allt det dära.
Nu har jag haft min otur från och med nu kommer jag bara ha tur.
Men riktigt så funkar det inte här i livet.
Jag har min man, jag har min utbildning och jag bor i min drömstad (Gävle).
Men ändå känns det inte helt hundra..
Det var inte riktigt så här det skulle bli...
Mycket förflutna som kommer tillbaka, kanske dags att ta tag i vissa saker och gå vidare en gång för alla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0