Flyt

Det är mycket som går bra nu!! :)
Söndagen den 26:e oktober blir jag Södermalmsbo istället för Östermalmsbo!
Tack vare en av mina städkunder får jag hyra hennes etta för en billig peng!
Ibland älskar jag mitt jobb så otroligt!!
Så lördagen den 25:e åker pappa och jag ner till Göteborg, hämtar mina sista grejer där och sedan på söndag intar vi Stockholms gator igen! 
Åh vad härligt det ska bli med något eget igen! 
Jag är så lycklig idag!
Har även en lägenhet i Gävle på gång men den får jag nog skjuta upp tills jag får jobb tyvärr!
Synd, förstahandskontrakt där hade ju inte vart fel!
 
Sen har det väl hänt lite andra grejer också som jag vart väldigt tyst om i bloggen.
Men jag har träffat en karl. En riktigt bra karl. 
I snart ett halvår har vi träffats och det känns väldigt bra. Helt otroligt bra!
Detta halvår har varit fullt med skratt!! Skrattrynkorna kommer i förtid kan jag lova!
Jag träffade han första gången jag var uppe i Gävle, då när jag träffade Småstadslivs regissören!
 
Det går faktiskt ganska bra nu :)

Kommentarer
Postat av: Janni Jimiini* Kylmäaho

Wiiiee!! ♥

2013-10-14 @ 20:38:21
URL: http://jannikylmaaho.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0