Tack Fredrik

Att jag träffade Fredrik för fem år sen är det bästa som har hänt mig! 
Även om vi inte är tillsammans längre så är han det bästa som har hänt mig!
Han tog mig från hölan jag kom ifrån.
Han tog mig från en hemsk tristess!
Nej, jag är också glad att Fredrik och jag inte är tillsammans längre.
Han bor nu i hus i Värmland och jag får panik på tanken att jag kanske också hade bott där.
Varje gång jag är hemma i Värmland får jag panik.
Jag förstår inte hur folk kan leva så där!
Där allt stänger 19 och om det är stängt. Ja, då är det stängt.
Efter 19 är det inte en jävel ute märkte jag när jag var hemma över jul och var ute och gick med hunden.
Man kan inte ta sig någonstans om man inte har bil.
Alla skaffar barn när man är 20.
Ungarna går på samma skola man själv gick på.
Åh guuuud jag får panik bara jag tänker på det.
Det bästa med att åka hem till Värmland är faktiskt att jag alltid åker därfrån!
Jag förstår inte hur man kan nöja sig med så lite? Vill man inte mer av livet?
Kanske inte.
Nej du. Man lever bara en endaste jävla gång!
Jag ska leva mitt till det fullaste och ta vara på varje minut. Vem vet.
Man kan vara död imorgon.
Nej, nu ska jag förverkliga mig själv och mitt liv :)
 
 
Storfors centrum en fredagkväll 19:06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0