Efter sprutan

Läser igenom några inlägg från förr och snubblar över detta: 
5:e November 2009
"- Jag säger ju att den där vaccinationen bara är båg! Det finns inte tillräckligt med forskning på biverkningarna och det är bara bluff och båg! Den där jävla svininfluensan asså, det har dött typ 200pers på ett halvår i HELA världen och nu ska alla vaccineras.

När ska ni hitta ett vaccin mot cancer? När ska ni hitta ett vaccin mot hjärt och kärlsjukdomar där det där 113 SVENSKAR varje DAG?

Det är bara så jävla fjantigt och onödigt!
Kom ni ihåg fågelinfluensan? Nej just de, inte många som gör de. Det var ju också livsfarligt. I typ ett halvår.
Faen ni forskare är patetiska asså!

Gör som jag: BOJKOTTA SVININFLUENSAN!"
 

Hur rätt hade inte jag om den där sprutan?
Det var ju många barn som fick sina liv förstörda tack vare den där sprutan
 
 

 
Vad har vi lärt oss efter detta?
Ifrågasätt och gör inte allt som staten säger!
 
Jag tog inte sprutan och jag överlevde.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har även varit med och sett exempel på där en person fått svininfluensan även om personen var vaccinerad. Så hjälpte ju inte så värst mkt heller ?!

2013-03-11 @ 17:22:02
URL: http://maddeloo.blogg.se/
Postat av: Emma

Tog den inte heller och kände precis sådär, ofta att man kan hitta ett vaccin så fort och att det är utan biverkningar, skulle inte tro det!

2013-03-12 @ 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0