Lördagen som varit

Ja, som ni vet åkte jag till Gävle i lördags!
Anlände vid hotellet vid nio tiden på kvällen.
Ja, va gjorde jag där.
Jag drack vin och lyssnade på musik till klockan halv ett ungefär när grabbarna äntligen kom!
Vi drack och gick sedan ut, där hann vi väl va i en halvtimme ungefär innan det stängde.
Minnena här börjar bli svaga.
Men tror vi gick tillbaka till hotellet.
haha, ja. Där härja vi tills jag sömna så gött sen så :)
 
Sen fick jag även en massa filmer så nu är jag en lycklig tös!
 
Blev inte mycket sömn igår jag är bra sleten idag!
Jobbat 8-12 nu på Hemfrid och ska sedan iväg till Arken för ett pass där 15-18.
Sen hem och bada och sen götta ner mig i sängen och förmodligen slå på en Småstadsliv film :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0