Seconds

Jag är helt slutkörd.
Dåliga nyheter hela tiden tycker jag.
Idag kom ännu en dålig nyhet på posten.
Så trött på skiten, så nu lägger jag ner det.
Punkt slut!
Jag är konstant trött också.Igår gick jag och lade mig klockan åtta!! åtta!
Känner på mig att det blir samma ikväll.. känns inte bra alls!
Så jävla trött på att va trött. Jag kommer inte ihåg när jag var otrött sist...
Om det fortsätter så här så får jag nog gå iväg till vårdcentralen o kolla blodvärdet eller ngt...
Nästa vecka händer det roliga grejer åtminstone!
Eller ja, på fredagen den 1:e blir det upp till Stockholm igen för att fixa med lite roliga grejer ;-)
Äntligen händer det grejer i mitt liv som är spännande och bra, jag ska ta tag i mitt liv nu, för jag kan inte ha det så här miserabelt!
Jag är så olycklig just nu.
Jag gör ingenting.
Jag går upp svintidigt för att gå med Buffy. Åker och jobbar. Åker hem och kissar med Buffy, åker och jobbar igen. kommer hem och går med Buffy, däckar sen i sängen klockan åtta!
Det är väldigt jobbigt att ha eget ansvar om en hund!
Jag får ta alla promenader, ingen sovmorgon eller sjukdom får hindra.
Jag kan aldrig göra något roligt efter jobbet...
Om jag kunde spola tillbaka tiden skulle jag aldrig skaffat en hund.
Men nu har jag det och jag älskar henne otroligt mycket men det är väldigt jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0