Satemor!



v 12


v 18

Å nej det är inte min bebis det är nämligen MADDES O ERIKS underbara bebis <3
Min kusin och min bästaste bästa vän ska få en liten ihop!
Det är så himla fint o underbart!!
Jag ska bli satemor (istället för gudmor)
Jag ska bli den bästaste satemor världen har sett!! :-D

Sommaren kommer bli spännande på många olika vis.
Jag kastar mig in i något osäkert och läskigt i Stockholm och Madde o Erik ska kasta sig in i något väldigt nytt och ovant och läskigt men jag kan inte tänka mig mer passande till de rollerna än Madde o Erik .
Den ungen kommer få två otroligt kärleksfulla föräldrar som kommer hålla ihop livet ut o sätta fler underbara barn till jorden!

Jag älskar er tre otroligt mycket.
Ni är mina förebilder och mitt hopp.

Från er satemor, Mia :-)



Kommentarer
Postat av: Madde!

Åååh underbara underbara DU!! <3 Guu va fiint skrivet!! Griner här :'( Så fint gumman!! Du kommer bli och redan är världens bästa satemor!! <3 Du är bäst!!
Vi älskar dig!

2013-02-14 @ 12:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0