Lugnet innan det händer

Jag längtar så!
Nu ska jag bara njuta av Göteborg den tid som är kvar innan jag tar steget uppåt till huvudstaden!
Gud, vad jag är spänd, nervös, livrädd, skräckslagen, uppspelt, överlycklig över detta!
Det är så stort, så spontant och så otroligt!
Från idé till verklighet tog det bara två veckor.
Jag fick bara en snabb idé när jag var på jobbet:
- Jag vill flytta till Stockholm.
20 minuter senare ringde jag till Hemfrid i Stockholm och fick tid för intervju.
Intervjun låg 1½ vecka fram i tiden.
Under den tiden kollade jag på boende.
 
Allt har gått så lätt och smidigt otroligt nog.
Jag är bara 23 år. Jag har verkligen HELA livet framför mig.
Jag har så mycket kvar jag vill göra innan jag skaffar karl, barn och hus och tillslut kastar in handduken!
Varför ska jag sitta här ensam i Göteborg och hoppas att drömjobbet, drömmannen, drömbostaden ska ramla ner i knäet på mig?
NEJ! Det gör det inte! 
Nu ska jag ta tag i karriären där uppe i Stockholm. Det är ju därför jag flyttar!!
Mer säger jag inte ;)
Mitt i smeten kommer jag bo :) 

Kommentarer
Postat av: Fader

Är så stolt över dig, du är så modig, duktig, enormt stor sak du ska göra, o ja är så stolt du vågar göra verklighet av dina drömmar, för dom flesta så stannar det vid en dröm.
Älskar dig o ska hjälpa dig så gott ja kan om det behövs. <3

2013-02-09 @ 19:04:51
URL: http://gnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0