Christian helg <3



Vilken underbar helg jag haft, med en underbar karl!

På fredagkvällen kom Joanna hit och vi drack lite och snacka lite!
Sen somna jag i sängen och vid 04 typ så kom Christian hit!
Som jag längtat!!
Vi somnade väl inte förrän åtta på morgonen tror jag! :-P

På lördag eftermiddag åkte vi o shoppa massa julklappar till ungar, syskon, vänner med mera!
Vi kom hem sent! Typ vid 22.
Va helt slut så det blev ingen utgång som vi hade planerat!




Söndagen så käkade vi middag på Jimmy's steakhouse och vid 22:30 åkte han hem :-/ Ursch!!

Idag har jag jobbat 7h på Hemfrid och 3h på Arken Zoo!
Imorgon 4h på Hemfrid och 5h på Arken!
Denna vecka blir det otroligt mkt jobb!!!

Kommentarer
Postat av: Fader

Så fin bild på er. <3

2013-12-19 @ 19:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0