Soon I can leave the past behind

 
Tänk vad små saker gör att livet ändrar riktning för alltid.
 
"It's always darkest before the dawn" 
- Stämmer riktigt bra.
Min plan jag hade i september har jag faktiskt ändrat bort. Inte aktuellt längre.
Konstigt va?
Men denna sommar har jag verkligen upptäckt det vackra med livet!
Det vackra med att leva och leva fullt ut!
 
Nu ska jag bara få jobb i Gävle så jag kan flytta till min slutdestination här i livet! :)
Där ska jag bli gammal, få barn och dö!
Eller. Jag vågar inte lova någonting eftersom livet är så fullt av överraskningar men så ser planen ut nu.
 
Tänk att när man ger upp allting. När allt är som svartast och man bara vill att skiten ska ta slut så vänder det och man ser äntligen solen bakom de svarta molnen.
 
Jag lovar att berätta mer om filmen också här ngn dag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0