Slutkörd



Ja, idag har jag inte varit på topp.
Varit en riktig robot idag.
Jag kände på lunchen att jag orkar inte. Nu orkar jag inte mer.
Jag fick en ångestattack och kunde knappt andas.
Jag känner bara mer och mer hur kroppen lägger av....
Jag orkar snart inte mer.
Att inte sova tar så otroligt på psyket.
Jag har inte kunnat sova på dryg ett år nu.
Vaknar 9/10 nätter klockan 02.
Jag behöver inte ens titta på klockan när jag vaknar.
Nio av tio gånger somnar jag inte om.
Jag snittar på 3-4 timmar sömn/natt och då är det de timmar jag sover innan 02.
Vart ett lik idag.
Åkte till Arken efter jobbet och skrev på kontrakt.
Min chef höjde mitt humör när hon sa att jag hade varit suverän på provdagen.
Jag kunde mycket och hade varit jättebra med kunderna :)
Vilket gjorde mig gladare.
Sen gick jag och köpte en sovmask på Åhléns och hämtade ut sömntabletter på Apoteket så nu hoppas jag verkligen att sömnen vill hålla hela natten.

Jag orkar inte mer snart...

Imorgon jobb 9-14 sen ska jag hämta mina nya ungar för första gången!
Yes, tre jobb blir det framöver!
Hemfrid 5dagar i veckan.
Barnpass 1 dag i veckan
och Arken varannan lördag och iblabd schemalagda veckodagar!
Hoppas på klirr i kassan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0