Ännu mer jobb



Inför Stockholms flytten så mejlade jag mitt CV till många Arken butiker här i Stockholm.
En butik på Odenplan svarade att de behövde en extra personal och jag blev kallad till en intervju.
Intervjun gick sådär tyckte jag.
Men några dagar senare fick jag ett mejl om att jag och en till skulle få provjobba!

Så i onsdags så jobbade jag 8-11 på Hemfrid sen åkte jag till Odenplan och provjobbade 12-18.
Dom hade samma kassasystem som i Göteborg (tack och lov!)
Personalen var bra och kunderna var bra.
Jag hade turen att få två kunder som handlade för över 1000 kroner!
Såg nog bra ut i kassan sen ;-)

Dom berättade att en annan skulle provjobba dagen därpå.

Idag får jag ett samtal
- Vill du jobba hos oss?

JA TACK!
Så 18h schemalagd är jag i maj!
Hoppas någon blir sjuk! hihi så jag får jobba mer!

Sen i tisdags var jag även på en casting för en kortfilm!
Gick väl bra, skulle bara stå och posa framför en kamera så det klarade jag :-P

Sen igår var jag på en intervju hos en familj som jag får tacka nej till för de var pälsallergiker och det funkar inte med Arken jobbet!

Imorgon ska jag träffa Emma på fika som är här i Stockholm! Ska bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0