Shopping, shopping!

Igår hade jag en underbar dag med min fina Fia :)
Först jobbade jag 8-15 och efter det mötte jag upp Fia i stan och tog världens billigaste och godaste fika på "Andrum".

Efter det så påbörjade vi våran shopping!
Tröja från Vero Moda 140kr
Bruna byxor från Vila (Pieces) 150kr
(Äger alltså TRE par bruna byxor/leggins i skrivande stund! Haha)
Dream Matte Mousse Foundation 139kr
Loreal Nude Magique BB Cream 159kr
Fit Me Concealer 99kr
Fit Me powder 129kr
Fit Me Blush 109kr
Loreal Superliner Gel Intenza 99kr
Lumene Raspberry Miracle Mascara 129kr

YÄÄÄ!!
Den 18 oktober ska även Fia och jag gå på DANKO JONES!! Hade en riktig bra dag igår :)
 
Tack underbara Sofia <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0