One day We Will Be Old

Hej bloggen och alla läsare
Var ett bra tag sedan jag uppdaterade och jag vet inte om jag ska börja blogga igen. Det är så mycket som är upp och ner i mitt liv. Kaos är bara förnamnet!
Igår avslutades kaos nr 1. Det är avslutat nu sa läkaren men inte för mig.
Det gräver ett hål i mitt hjärta som en mask som bara äter sig djupare och djupare in.
Men jag måste på något vis acceptera att det har hänt mig, acceptera och gå vidare.
Men samtidigt är jag L-I-V-R-Ä-D-D att det ska hända igen.
Jag vill aldrig vara med om det igen och jag känner att livet har bara en jävla massa skit på lager åt mig.
Kanske bara jag som är negativ nu, men jag vet inte hur jag ska gå vidare.
Jag bara står och stampar eller rentav backar en massa mil.
Det är så hemskt att jag för ca 3 månader sen var så jävla lycklig, så lycklig som jag aldrig varit och hade äntligen funnit mening med livet och mitt liv var inte så jävla värdelöst som jag alltid tyckt.
Jag hade hittat min plats här i livet. Min mening.
Men sedan rycktes livet bort mattan för mig och jag försöker hitta fotfästet men jag lyckas inte riktigt.
Jag hanterar allt detta precis som jag brukar hantera saker när livet är jobbigt.
Vet att det är fel, men det är så skönt att få tänka på något annat än det som gör ont.
Då är det lättare att tänka på kalorier, fett och träning.
 
Varför är det så här?
När ska det bli bättre?
När ska jag få det jag viljat i hela mitt liv?
 

Kommentarer
Postat av: Jimiini*

Men gumman då!! ❥ I'm here for you!

2012-09-02 @ 12:01:01
URL: http://jannikylmaaho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0