Dagens makeup!

Jag har ju lite problem med min hy. När jag slutade med mina p-piller för ca 1½år sen har de röda prickarna dykt upp i tid och och otid och nu är jag trött!
Efter att ha lagt ner EN FÖRMÖGENHET på hudvård som inte funkat ngt vidare lägger jag ner nu en förmögenhet på smink i stället! :)
Efter alla mina inköp igår är jag GRYMT nöjd med dagens resultat! :)
Ska berätta hur jag gått tillväga!
 
  1. Tvättat ansiktet med Skinceutical
  2. La min Fit Me concealer på problemområden & näsvingarna
  3. Tog en klick Loreals BB cream på handen som jag sedan portionerade ut först i pannan, sedan ner på näsan. Speciellt ner på näsvingarna. Sedan ut på kinderna.
  4. Ännu ett lager concealer.
  5. Blandade min Dream Matte Mousse foundation med min foundation Even Better från Clinique.
  6. Ännu ett lager concealer.
  7. Pudrade på Fit Me puder
  8. Avslutade med Fit Me Blush!
Det var basen det! Det enda intressanta egentligen! Jag är så jävla grymt nöjd och det sitter fortfarande :)
Loreals BB cream är helt fantastisk! KÖP!
 
Smink jag använt:
Bas: 

Loreals Nude Magique BB Cream
Maybellines Fit Me Concealer
Maybellines Dream Matte Mousse Foundation
Cliniques Even Better
Maybellines Fit Me Powder
Maybellines Fit Me Blush
 
Ögon:

Rimmels ögonskugga (bruna färger)
Loreals Superliner Gel Intenza - svart
Lancome Hypnose Doll Eyes - svart
Lumene Blueberry Eye Makeup Pencil - vit
Loreal Color Riche le Khôl - svart

Läppar:

(hade inte tagit läppstift innan bilden men senare tog jag)
Isadoras Jelly Kiss Coral Punsh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0