Sofia Kristiansson

Den 25:e November 2010 klev jag på darriga ben in på Arken Zoo i Femman.
Jag skulle bli deras praktikant i april och behövde fylla i några papper.
En tjej, som jag alltid uppfattat som lite läskig, tar emot mig i kassan och fyller i mina papper.
Hon var jättetrevlig och inte alls läskig. Minns att jag sa till Fredrik när jag kom ut:
- Hon var ju inte alls läskig!!
 
Inte visste jag då att denna 'läskiga' människa skulle bli bland den viktigaste personen i mitt liv och den person jag två år senare räknar som en av mina allra bästa vänner (det finns bara två stycken personer som kvalar in på den listan (och någonsin gjort) och det är Madde o Emma)
Hon har en del problem i sitt liv och jag har mina. Vi pratar, ältar, bittrar, skrattar tillsammans!
Utan henne hade det här senaste året inte gått alls.
Hon är världens finaste Fia alla kategorier <3
Fia and Mia forever ;) hihi

Jag finns här för dig men det vet du ju redan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0