Crazy busy!

Oj oj!
Jag är så galet upptagen nu så det är inte sant!!
Snart går barnen på sommarlov så då blir det bara jobb på Hemfrid och det ska bli skönt att slippa flänga mellan jobben!
Samtidigt som jag är galet upptagen är jag galet GALET trött! 
Idag slutade jag 12, vilket va helt underbart (jag hämtade barnen igår istället för dag).
Hem o lagade lunch och la mig före 14 i sängen och vaknade HALV SEX!
Ja, det var den lediga dagen det! Haha!
Nästa vecka blir det fullt upp igen:
Måndag: Möte 11:30-12:30 barnpass 15-18:30
Tisdag: Hemfrid 9-17 TE MED FIA. SISTA DH!
Onsdag: LEDIG! Röd dag :)
Torsdag: Jobb 8-18:30
Fredag: Hemfrid 10-17 Barnpass 17:30-23:30
Lördag: ULLARED med dom bästa! Sofia, Andreas o Erik!! Ev. lite party hos Janni på kvällen :)
Söndag: SOVA SOVA SOVA :)
Livet är bra härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0