Busy, busy, busy!

Gud va min blogg är tråkig! :P
Jag har så mycket för mig, jag hinner aldrig sätta mig ner o skriva ner!
Jag har faktiskt ett liv! Haha!

Igår var det party hemma hos mig!
Vilka grymma människor jag har i mitt liv :D
En lyckad förfest som förflyttades till Sticky Fingers vilket inte var lika roligt!
Nytt ställe nästa gång!!
Men riktigt skoj vare!
När jag lämnade Sticky hittade jag 290kr på marken utanför. Ja tack! :P
Haha!
Sen åkte jag o Erik hem o fylleåt pommes o fiskpinner :P Hehe!
Vaknde relativt tidigt o jag o Erik åkte in till stan o kollade runt lite o han bjöd på lunch!
Snäll grabb det där!
Sen hem igen, och sen åkte Erik hem o jag o Buffy sov i några timmar! GÖTT!
Helt slut nu, loggar ut! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0