Utvärdering 2011

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
10:e juni

Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, jag åt mer pizza och jag skrattade väldigt mkt :)

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Hmm.. nää

Dog någon som stod dig nära?
Nej, inte detta år.

Vilka länder besökte du?
Inga tyvärr

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012?
KÖRKORT!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började ta körlektioner, o en hemlig sak.

Vad var din största framgång 2011?
Jag fick fast jobb och försthandskontrakt på min egna lägenhet :)

Största misstaget?
10:e juni

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nope :)

Bästa köpet?
hmm.. min soffa tror jag
Vad spenderade du mest pengar på?
Vin, heminredning

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mitt jobb & lägenhet o alla utgånger med underbara vänner
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Alla äckliga låtar av Robyn. Men J.Los låt In the Club eller va den heter kommer väl stå för 2011? :)


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare jämfört med 2010 men också ledsen ibland.

Vad önskar du att du gjort mer?
Nää, jag är ganska nöjd med vad jag gjort.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Hemligt :P

Hur tillbringade du julen?
Hos pappa i Nykroppa och efter Kalle Anka hos mamma i Storförs.

Har du varit kär i år?
Oh ja!

Favoritprogram på tv?
Desperate Housewives, Vänner

Bästa boken du läste i år?
oj va svårt! Läste inte så många eftersom jag har jobbat så mkt.

Största musikaliska upptäckten?
Oj! ingen anning

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag var hemma i skogen i våran sommarstuga och festade med goa vänner!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Jajamen. Men inget jag vill gå in på.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Korta shorts och festklänningar

De bästa nya människorna du träffade?
SOFIA- Alla kategorier!! <3<3


Diana- Tack vare henne har jag fast jobb idag och kan leva här o göteborg!

Årets besvikelse?
hmm.... ?
Bästa vännerna detta år?
Madde, min underbara Madde:)
Diana, se ovan
Sofia, se också ovan! <3<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Älskade vännen!!! <3

2012-01-21 @ 11:09:11
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0