Cleaning Time!

God morgon!!
Idag har jag en ledig dag och den ska jag spendera städandes och tvättandes som en riktig husmor!
Tänkte gå till gymmet men så såg jag att jag har tvättid idag kl 14-17 o sen ikväll får jag besök så ingen träning idag heller =/ Plus att vi ska äta pizza ikväll!
Haha, herregud! Känner hur kläderna krymper :P

Igår kom Sofia hit efter jobb och vi satt o gnällde över våra prickar och valkar! Haha, lika kul som vanligt!
Vi är riktigt negativa, tror vi behöver lite vin i oss för att känna oss okej! Haha! :P
Men  jag tycker ju Sofia är jättefin, förstår inte vad hon gnäller över :)

Idag har jag även dubbelkörlektion, första gången jag kör på trafikskola när snön har lagt sig! Ska bli läskigt! :S Hu, hu! Hoppas det går bra!
Nu ska jag drick upp mitt te och börja städa!

Kommentarer
Postat av: Janni Jimiini* Kylmäaho

Mia, gumman, DU är jättefin! Jag förstår inte vad DU gnäller över! :) ♥

2012-01-25 @ 15:55:16
URL: http://jiminigraphics.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0