Tankar som flyger o far!

Vilken underbar helg jag haft :)
Fredag:
Jobbade 10-12, åkte sedan hem till Fredriks nya lya där han bjöd på lunch. Han kommer få det bra där :) Min lille Fredrik!
Sedan på eftermiddagen så åkte jag hem till mig med lilla Buffy. Jag färgade håret och duschade och gjorde mig så vacker som jag kan :P
Åkte sedan iväg en liten stund o kom hem ca 3 timmar senare med otroligt mycket tankar i mitt huvud!
Det var en helt otrolig kväll i en helt annan värld och jag gillade det oväntat mycket!
Lördag:
Jag och Buffy hade en riktig sovmorgon :)
Vi gick sedan upp på berget på en riktig långpromenad i det härliga vädret!
Över en timme var vi ute och gick!
Sedan kom Fredrik på en fika och jag tog följe med han till bussen fast jag svängde in på gymmet!
25 min (2.5 km) powerwalk 21min ( 3km) löpning
20min styrka (ben o mage)
25 min streching
Gick väldigt bra att springa!! Otroligt bra faktiskt! Gick jättelätt fast jag inte sprungit på väldigt länge plus att jag var sjuk i veckan!
Gick sedan hem o städade, duschade och däckade i sängen innan den slog halv elva :P

Söndag:

Gick upp vid 10:30 och åt frukost o sminkade mig. Sedan åkte jag in i stan o möte Fredrik på en fika (igen!) åkte sedan hem o han hämtade lilla hunden :(
Gick till gymmet igen
25min (2.5km) powerwalk 20min löpning (3km)
Styrka (armar o mage) har ingen aning om tid.. kanske 20min?
30 min streching.
Duschade när jag kom hem o sen gjorde jag inte så mkt mer!

Måndag:

Åkte till jobbet på personalmöte 8-9 och sedan stressa iväg till mitt jobbpass men kom ändå försent med en kvart! 09:45-13:45 var jag där!
Hann med mina bussar som jag skulle så 14:00 hämtade jag barnen vid skolan och vi har haft en riktigt rolig dag där vi busat o härjat!
18:30 kom mamman hem o jag sprang ner mot bussen!
Pjuh! Vilken dag! 8-18:30!
Sedan har jag handlat o lagat matlåda till imorgon o nu sitter jag äntligen ner!! :)

Imorgon blir det jobb 9-17 och sedan på kvällen hoppas jag Fredrik kan komma hit o va lite vovvevakt så jag kan ta ett litet träningspass på gymmet :)
Detta har jag sysslat med sen sist!
Kram på er!: )


Kommentarer
Postat av: Emma StarLeaf

sv: ja det var nog blodtrycksfall, usch vill ja inte ha mer! och ja det är den personen du tänker på;) jag får berätta nån gång, är ganska mycke å berätta;)

2012-02-07 @ 15:18:07
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0