Första körlektionen


Övninskört idag!!
För första gången (på körskola)!! Var lite nervös men det gick bra!
Jag backade ut från parkeringen och körde runt lite grann.
Visst jag fick några kärringstöp o den där jäkla kopplingen är så jobbig men man måste ju bara få in det där tänket så kommer det bli bra!
Gjorde även en snygg parkering som jag blev gör nöjd med :D Med tanke på att jag aldrig har "snygg" parkerat innan så är jag lite imponerad av mig själv :P

Nästa lektion är på torsdag!
Skulle gymmat idag men jag känner mig hängig, har ont i halsen o fryser :S
Jag har verkligen inte råd att bli sjuk så det blir att vila vila vila så jag inte blir sämre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0