Helgen!



Hemma från jobbet!! :)
Tänkte berätta lite om min helg!! Har du inte gjort det!
Fredrik åkte till Karlstad hela långa helgen så jag o Buffy röjde som bara den ;)

I fredags så drack jag lite vin o städade här hemma, inget speciellt :)
I lördags så bjöd jag Sofia på lite klyftpotatis o kyckling och vin!
Packad blev jag och drog in till Chezz vid Vasastan!
Där var alkoholen så jäkla billig!!
1 öl/vin för bara 25 eller var de 29kr? Jaja!
Det var otroligt billigt och ja.. ni kanske förstår vart det här bär iväg?
Jag blev otroligt berusad! Haha om vi ska uttrycka det så!
På bussen hem så somnade jag så gött och vaknar vid ändhållplatsen av att busschaffören står o knackar på mig!
Haha!!
PINSAMT!!
Fick bli taxi hem!
Hem och må dåligt för att sedan må bra för att sedan däcka i sängen!
Haha!!
Så i söndags mådde jag som ni förstår VÄLDIGT dåligt!!
Men en otroligt rolig helg har jag haft! Nu laddar vi inför nästa!
Utgång på fredag och vin hos Sofia på lördag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0