Fjärde körlektionen

Övningskörde igår!
Gick inte lika bra som förra gången men det beror ju på att det blir ju svårare och svårare också!
Igår så fick jag köra runt bland en massa trafik och öva på nedväxling så det var ju en hel del att tänka på!
När jag hade parkerat så sa läraren i alla fall:
"Nu är inte körkortet alldeles för långt borta"
Känns ju bra i alla fall att man hela tiden kommer steget längre :D

Men teorin är inte alls rolig att göra hemma! Funderar på att köpa ett teoripaket på trafikskolan.
Man kan väl lika gärna göra det ordentligt eller vad säger ni? :)

Idag blir det jobb 13-17 och sedan blir det hem till vovven! :)
Vad ska man göra sen då? Borde verkligen springa till gymmet då jag har fuskat med det!
Hihi! Men imorgon så slutar jag tidigt så kanske skulle ta ett pass då istället? Eller så kanske jag bara skjuter upp det hela tiden för att slippa! ;) Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0