Min helg

Oj oj oj vilken helg!
I lördags partade jag och Madde till det och JÄVLAR va kul vi hade :D
Vi drog till Sticky och dansade tills fötterna blödde!


Min fine Madde


Vi kom på vid halv fyra att vi måste ju hem också!
Sista bussen hade ju gått så vi fick ta taxi hem!
Haha, va en spännande resa!

I söndags så mådde vi som vi förtjänade. Speciellt Madde ;) Haha!!
Vi låg inne åt pizza o godis och kollade på film HEEEELA dagen! Gilla!
Och Madde åkte inte hem förrän idag! Sorligt :( Men kul att ha henne här så länge <3
Men nu är det tomt här hemma :( Saknar ihjäl mig efter min tössa :(


Kommentarer
Postat av: Madde

Söt du är gumman!!! Saknar DIG!!! Hade as kul!! tur vi ses till helgen igen ;D <3 <3 <3

2011-05-17 @ 10:47:58
URL: http://maddeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0