Mitt akvarium!

Här kommer lite bilder och information om mitt akvarium som jag skaffat mig =)

Jag har ett Nanocube akvarium som är på 30 liter! :)
I det har jag svart akvariegrus och fem växter.
Och några snäckskal som ni ser på bilden :)
Sen kommer vi till fiskarna!

Den fisken längst upp är en guppy hona. Sånna har jag fyra stycken av :)
Sen har vi tre platy fiskar som är av sorten sunset!
Sen ser ni allra längst ner en räka som sitter på ett snäckskal :)
Fem räkor har vi, och vi har döpt dom allihop:
Bosse, Ozzy, Ole, Carolina och Nisse (de tre sista är våra inneboende som vi haft)

En pygmé pansarmal

Och fisken längst till vänster är en guppy hane, vilken jag har två av:)
Det var min fiskar och räkor de :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har ett likadant akvarium fast bara 10 liter till vår röda king crowntail kampfisk :) /dessan

2011-05-10 @ 22:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0