Dålig form

God dag, hälsar jag er mina läsar så civiliserad jag är!
Humöret är okej. Kroppen mår okej förutom lite träningsvärk i axlarna. Okej säger jag?
Har inte haft träningsvärk på månader!
Vad har jag nu gjort? Har jag måhända torkat håret? Har jag städat på hyllor?
Nää, det räcker tydligen med lite filminspelande för att jag ska få träningsvärk nu för tiden!

Gud jag har aldrig varit i så här dålig form!
Ursch!
Jag saknar att träna, jag saknar orken!
Jag har ju fastnat i en dålig cirkel!
Jag vill träna för att jag blir piggare och gladare men istället för att träna så lägger jag mig och sover en stund och så fortsätter det så!
Men jag vill träna på gym också, men det har jag inte råd med :(

Men när våra inneboende lämnar vårat bo i mitten av maj så ska jag införskaffa mig det där sport kinect spelet som jag har lagt upp här förut! Så kan jag träna i vardagsrummet! :)


Mitt gamla gym som fortfarande står kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0