Balkongen


Våren är här, igen!
Åt min frukost på altanen och sen spenderade jag min förmiddag med en bok och en filt där också!
Så jävla underbart!
Hängde första tvätten på tork ute också!!
HÄRLIGA VÅR!!

Hade tillochmed min skinnjacka och vanliga skor när jag gick ut med Buffy men det var för optimistiskt för det blåste lite kallt =/

Åh, härliga livet.
Så känner jag just nu även om det går upp och ner!
Jag har så många fina planer för framtiden som är genomförbara och fina, men problemet blir att få med pojkvännen på dessa fina planer, vilket kommer bli svårt då han själv inte har samma planer :P


Kommentarer
Postat av: Emma StarLeaf

sv: ja bra idé:) ja å lotta har funderat lite på det där oxå, så något sådant blir det säkert av, bara någon bokar in det så;) tihi

2011-03-16 @ 17:17:36
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0