Underbar helg

Vilken galen helg!
I torsdags kom alltså Madde, Erik o Anders till Göteborg och vi hade balkonghäng med vin/öl hemma hos Fredrik.
Riktigt skojigt. Tyvärr kom grannen och klaga två gånger, även om vi sänkte musiken efter varje gång och till slut så stängde vi av den men ändå kommer polisen o knackar!
Haha, ja så kan det gå!

Fredags: Mådde vi väldigt bra konstigt nog. Pappa kom och vi hade ännu mer balkonghäng.
Sen åkte grabbarna och Madde på Iron Maiden och jag träffade Janni och vi satte oss på en uteservering och sen gick på "Sticky Fingers" hade en grymt rolig kväll där och sen hade vi ännu mer balkonghäng fram till kl 07 ungefär:P
Haha!

Lördag: Vaknade ganska tidigt ändå. Vi gjorde iordning oss för party och hade förfest hos Diana och Chris och sedan drog vi till Sticky igen! Vilken underbar kväll/natt!! :)
Madde blev dålig så Erik tog nycklarna och di skulle åka hem. Trodde jag :P
När jag kom hem o knackade på dörren var det ingen som öppnade så jag ringde efter kusin då är han i stan fortfarande :P
Haha, så jag fick sitta ute o vänta på han i ngn timme :P
'
Söndag: Nu börjar vi känna att vi lever. Jag går med mina gäster till busshållsplatsen när di ska åka och då börjar jag må riktigt dåligt :S
Sen har det bara gått nerför!

Måndag: Somnade 23,24 inatt och vaknade 02 och har varit vaken sedan dess.
Som ni läste i inlägget nedanför så mår jag riktigt skit!
Jag fick faktiskt sjukanmäla mig imorse!
Gud, jag kan inte gjort ngt bra intryck där inte direkt!
Sjukanmält mig två gånger på en månad :S
Men jag mår fortfarande inte helt okej :S Ursch!
Tog en iskall dusch och den hjälpte lite men jag är så yr :S
Ställde mig på vågen imorse! Jag har gått ner 2,5kg under helgen :O

Fysiskt mår jag skit men psykiskt mår jag så inni helvete bra!
Helgen har varit underbar och jag har haft världens bästa sällskap, vädret har varit perfekt och livet känns kanon igen :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Aa tror de kan va Panache då el va den heter och stavas! grymt snyggt!!!

2011-07-04 @ 12:49:42
URL: http://linaballeriina.blogg.se/
Postat av: Jimiini*

Åh det va så himla kul att träffa dig igen Gumman! ♥ Du är underbar!!

2011-07-10 @ 17:06:44
URL: http://jannikylmaaho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0